Rámečky v mc s Unicodem

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Středa Říjen 31 17:51:54 CET 2001

Dobrý den,

nainstaloval jsem si na konzoli Unicode (Red Hat 7.0CZ) pomocí
tohoto /etc/sysconfig/i18n:

LANG="cs_CZ"
SYSFONT="lat2-16"
SYSFONTACM="iso02+euro"
UNIMAP="iso02"

Všechno se zdá fungovat celkem dobře (nevíte proč chce mutt v
charset iso-8859-2 a nechce utf-8?), ale naprosto začal zlobit
mc. I když jsem si myslel, že Unicode by měl mít na MC spíše
blahodárný vliv, tak ty rámečky jsou naprosto příšerné (jsou
složené ze samých inverzních otazníků). Nevíte někdo co s tím?

	Děkuji předem

		Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

DOS: n., A small annoying boot virus that causes random
spontaneous system crashes, usually just before saving a massive
project. Easily cured by UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
	-- David Vicker's .plan