R?me?ky v mc s Unicodem

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Říjen 31 18:59:46 CET 2001

Matej Cepl <ceplma00 na yahoo.com> wrote:
 : Dobr? den,

 : nainstaloval jsem si na konzoli Unicode (Red Hat 7.0CZ) pomoc?
 : tohoto /etc/sysconfig/i18n:

 : LANG="cs_CZ"

toto je unicodovske locale?
pochyboval by som o tom

: SYSFONT="lat2-16"
 : SYSFONTACM="iso02+euro"
 : UNIMAP="iso02"

a toto asi znamena ze font bude v kodovani iso-8859-2, nie?

 : V?echno se zd? fungovat celkem dob?e (nev?te pro? chce mutt v
 : charset iso-8859-2 a nechce utf-8?), ale naprosto za?al zlobit

mne mutt funguje v unicode celkom dobre... az na to ze aby som
videl dobre pseudografiku, musel som si ho prekompilovat s patchnutym
slangom

 : mc. I kdy? jsem si myslel, ?e Unicode by m?l m?t na MC sp??e
 : blahod?rn? vliv, tak ty r?me?ky jsou naprosto p???ern? (jsou
 : slo?en? ze sam?ch inverzn?ch otazn?k?). Nev?te n?kdo co s t?m?

znamena to ze pouzity font neobsahuje prislusne pseudograficke znaky
riesenie: vymenit font (u mna v debiane napr lat2u-16 je celkom dobry)

inac mc na unicodovej konzole ramceky vobec nezobrazuje,
musel som si na to upravit terminfo

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |