Zkusenosti s instalaci RH 7.2 - problem s blockdevice na cdrom, nepodporuje ipchains

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Říjen 31 18:13:31 CET 2001

Zdravim vsechny
Nainstaloval jsem si RH 7.2 enigma a me zkusenosti jsou tyto:
(Zkousel jsem jak update pres 7.1 CZ, tak cistou instalaci)

1) V jadre 2.4.7-10 (i586-distribucni jadro, prelozene jadro samozrejme
poslechne) se mi nepodarilo rozchodit podporu pro ipchains, pouze
iptables. Jadro tvrdi, ze ipchains nepodporuje.
2) Po regulerni instalaci jsem nemohl primountovat cdrom. System tvrdil
"/dev/cdrom - unknown block device". At uz byl /dev/cdrom link na
/dev/hdx nebo na /dev/scdx (pri emulaci SCSI pro IDE CDROM), nic
nepomohlo. Nepomohlo ani vytvoreni noveho linku. Paradoxne pomohlo az
vypnuti pocitace (init 0), pridani nejakeho pnp zarizeni, zapnuti stroje
(kudzu vytvorilo jeho konfiguraci) - stale jeste jsme block device pro
cdrom nevideli. Dalsi init 0, vypnuti stroje, vyndani pnp zarizeni,
zapnuti stroje, kudzu odstranilo konfiguraci pro pnp zarizeni a hle! Jiz
jsme mohli primountovat cdrom. Zkouseno na trech ruznych strojich (vse
i586). Mam za to, ze instalaku se nejak nepovedlo vytvoreni block device
a kudzu to (ale proc??) opravil. Nebo, ze by neco v tom distribucnim
kernelu? Ten inzerovany 2.4.9 (neco.rpm) jsem zatim nezkousel.
3) Kpackage (kpackage je v balicku kdeadmin-2.2-8) chybne hlasi
zavislosti (tedy jen ohlasi nicnerikajici hlasku rpmdev neco, ale
zavislosti uz nerekne.)

Mate nekdo podobne zkusenosti?

Nejvic me pali ty ipchains. Nevite nekdo, jak to tomu distribucnimu
jadru vnutit?

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz