Zkusenosti s instalaci RH 7.2 - problem s blockdevice na cdrom, nepodporuje ipchains

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Středa Říjen 31 21:45:01 CET 2001

Michal Vymazal wrote:

> Zdravim vsechny
> Nainstaloval jsem si RH 7.2 enigma a me zkusenosti jsou tyto:
> (Zkousel jsem jak update pres 7.1 CZ, tak cistou instalaci)
>
> 1) V jadre 2.4.7-10 (i586-distribucni jadro,
na žádném mém CD s RH7.2 není jádro pro i586 :O)))

> prelozene jadro samozrejme
> poslechne) se mi nepodarilo rozchodit podporu pro ipchains, pouze
> iptables. Jadro tvrdi, ze ipchains nepodporuje.
moje jádro poslušně nahodí modul dále jsem nezkoušel používám iptables

> 2) Po regulerni instalaci jsem nemohl primountovat cdrom. System tvrdil
> "/dev/cdrom - unknown block device". At uz byl /dev/cdrom link na
tohle se mi stalo jednou vyřešil sem to kompletním "mount -t iso9660
/dev/hdc /mnt/cdrom". Neřešil jsem to, neboť jsem v tu dobu byl v chroot a
v jiném PC, na serveru cdrom není. Na mojí workstation upgrade 7.1 -> 7.2
bez jakýchkoliv problémů, tady cd jsou hned dvě a obě chodí bez zaváhání

> 3) Kpackage (kpackage je v balicku kdeadmin-2.2-8) chybne hlasi
> zavislosti (tedy jen ohlasi nicnerikajici hlasku rpmdev neco, ale
> zavislosti uz nerekne.)
to nepoužívám

Stefan