jaka deska pro Linux

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Středa Říjen 31 18:29:19 CET 2001

> Mam Abit KT7-RAID a disk mi jede na UDMA5, dokonce na tom RAID radici.
> pres hdparm to jde normalne nastavit. Zrejme to bude chtit novejsi
> jadro.

Asi ano, ale urcite ho mate na nektere z hornich 2 sbernic
Neni to jadrem, problem je pouze v prvni sade
primar/sekundar IDE tvorene south bridge VIA686B.
A problem je pouze s ATA 100, ATA66 slape dobre (vyzkouseno).
Abit KT7-RAID ma dalsi radic (myslim, ze jejich vlastni,
ostatni vyrobci tam davaji Promise), ktery temito problemy netrpi.
Takze, kdyz si napriklad dam dolu maly, pomaly disk
s FS linuxu pro bootovani a cdromku
a data + swap vrazim na velky disk na hornich radicich,
jsem happy ...

radek.karaffa na ct.cz