Zkusenosti s instalaci RH 7.2 - problem s blockdevice na cdrom, nepodporuje ipchains

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Říjen 31 23:07:59 CET 2001

Miroslav Pragl wrote:

>vypnul a zakazal jste ipchains, vyhazel priadne z pameti moduly a az pak
>zkusil iptables?

To bude nejspis dobra trefa. Mrknete do runlevels, jestli nespoustite
jak ipchains, tak iptables. Kazdopadne, ty dva skripty v /etc/init.d
(ipchains a iptables) budou potrebovat trosku doladit .......

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz