a2ps a chybny vystupny subor ps?

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Středa Říjen 31 20:01:39 CET 2001

On Wed, 31 Oct 2001 12:13:43 +0000 (UTC), Jozef Megyesi wrote:

:> Je výstupní soubor .ps špatně když nastavíte LANG=C ?

Mal by stacit LC_NUMERIC=C (a nenastavene LC_ALL, ktore
prebije vsetko).

: Po tomto nastaveni to funguje tak ako ma.

Poslite prosim bugreport - osobne ma prekvapuje, ze sa takyto
bug v tak rozsirenom software este vyskytuje. Oprava v kode
je trivialna.

Tiez sme si s tym kedysi uzili - pokial clovek zostane v jednom
locale, vsetko chodi a clovek narazi az vtedy, ked subor vygenerovany
v jednom locale skusi nacitat v inom. To uz je ale produkt
vonku a treba vymyslat tooly, ktore to daju zase do poriadku...

Zdravi
--
                                     Stano