Zkusenosti s instalaci RH 7.2 - problem s blockdevice na cdrom, nepodporuje ipchains

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Středa Říjen 31 22:46:20 CET 2001

> Zdravim vsechny
> Nainstaloval jsem si RH 7.2 enigma a me zkusenosti jsou tyto:
> (Zkousel jsem jak update pres 7.1 CZ, tak cistou instalaci)
>
> 1) V jadre 2.4.7-10 (i586-distribucni jadro, prelozene jadro samozrejme
> poslechne) se mi nepodarilo rozchodit podporu pro ipchains, pouze
> iptables. Jadro tvrdi, ze ipchains nepodporuje.

me zas original distribucni jadro Enigmy pracuje jen s ipchains :-). Pokud
spustim iptables utilitu dostane se mi oznameni ve smyslu " kernel mozna
neni prelozen s podporou iptables" coz me ponekud prekvapilo...

D. Toman