Zkusenosti s instalaci RH 7.2 - problem s blockdevice na cdrom, nepodporuje ipchains

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Říjen 31 22:16:16 CET 2001

Michal Vymazal wrote:

> Ano, modul nabehne. Nicmene na ipchains -L  obdrzim hlasku "Not
> supported by kernel". No.
> Nevite nekdo, jaky byl ten trik u distribucniho jadra 2.4.3-10 ? Tam
> ipchains nabehly a bezelo to jak z praku...

Tak jsem zase o neco moudrejsi. Modul (pomoci /etc/modules.conf)
nenabehl a v dependencies jednoduse neni zapsan. Povazte, ze jsem se
musel snizit k tomu, ze  modprobe ipchains  delam az v
/etc/rc.d/rc.local a az za nim tedy mohu spustit ten skript pro
firewall. V jednom z tech konfiguracnich skriptu v RH 7.2 je chyba, ale
zatim nevim kde. Puvodni skript pro ipchains (soucast distribuce) sice v
runlevels je, ale z neznameho duvodu ten modprobe ipchains neudela
(pritom to v nem je, ale ten test se asi neprovede).

Pokud nekdo prijdete na to, kde je chyba (tipuji zmineny test na
modprobe ve skriptu /etc/init.d/ipchains), budu moc vdecny.........  Ja
to zatim nenasel.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz