XFree86 4.1 a ceska klavesnice

Sobota Září 1 10:25:41 CEST 2001

On 31 Aug 2001, Dan Ohnesorg wrote:

> Celkem me mrzi, ze na windows mame na katedre na spouste stroju tri
> klavesnice (US, ceskou, francouzskou) a nejsou s tim nejmensi
> problemy, kdezto xfree neco takoveho neumi.

Umi, sam to pouzivam. Prave pokud potrebuju vice jazyku dohromady, tak se
smirim s (pro mne) nepohodlnym ceskym layoutem a delam v grafickem
prostredi.

Problem je jen v tom, ze prave ted je v XFree jen jeden layout, ktery se
nekterym lidem vylozene nelibi (ja na nej take nejsem zvykly) a oni by tam
chteli jine (a zaroven si nechteji vyrabet vlastni).

Spravne je na tom to, ze ceska klavesnice ted alespon funguje, coz si
myslim neguje tu neprijemnost se zpetnou kompatibilitou. Mapy prestaly
fungovat, kdyz se zacalo pouzivat core z XFree 4.0 a z 3.3.6 zustaly jen X
servery (protoze ty mapy predpokladaly neco, co uz neplatilo).

--
                        Milan Kerslager