XFree86 4.1 a ceska klavesnice

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Sobota Září 1 12:09:13 CEST 2001

Krasny den preji,

  Jeste jsem chtel dodat k cele te diskuzi. Docela se mi libi myslenka
ze by se pouzivalo jedno rozlozeni klavesnice a bez prepinani bych
mohl konecne napsat vsechny potrebne znaky. Cimz by vznikla
nedegradovana narodni klavesnice.

 Ale videl bych jeste jeden hacek. Strucne receno chtelo by to
rozlozeni klaves bylo dostupne vsude v kazdem systemu.

 Nechci tim rict, ze co ted okamzete neni vsude, je spatne. Spis
naopak chci rict, ze by bylo dobre, aby existovala realna moznost
rozsireni tohoto rozlozeni i do dalsich systemu.

 Neni moc dobre, aby kdyz se clovek pohybuje u vice nez jednoho
systemu mel na kazdem jine rozlozeni.

                                 dabel

PS: Mohl by se nekdo odvazny zasadit zruseni prohozeni z<->y! ;-))