Re(2x): ANNOUNCE: Nove KDE 2.2 v nabidce sluzby Linux-CD!

Linux-CD info na Linux-CD.cz
Sobota Září 1 15:31:10 CEST 2001

On Fri, 31 Aug 2001 Martin.Sanda na mmp.cz wrote:

> Jedina vec se mi na tom nelibila. A to dost, totiz text toho e-mailu, ten
> byl opravdu hodne reklamne nechutnej

Opravdu?

pokud si to prectete jeste jednou, tak mi prosim reknete, kde to je
"reklamne nechutne".

V prvnim odstavci se musi rici vse podstatne, je to vetsinou to, co si
uzivatel precte jako prvni a na zaklade toho se rozhoduje, zda bude cist
dale. Je tam veta i o tom, ze to je dalsi krok, ktery dovoluje za pouziti
grafickych spravcu a nove verze XFree, ktera ma vylepseni co se tyce
akcelerace a vyhlazovani fontu, lepsi nasazeni na desktopech.
Copak to neni pravda? KDE 2.2 na vas mluvi a pise cesky, mate tam programy
od her, pres editory az po konfiguracni nastroje. Spolecne s balikem
KOffice mate kompletni sadu aplikaci, kterou potrebujete na beznou praci.

Pokud se podivate na anglickou anonci verze KDE 2.2, tak tam uvidite
jista pridavna jmena, ktera jsou pouzita prave proto, aby se uzivatel
neznaly dal presvedcit, ze to, co je za touto zpravou schovane stoji za
vyzkouseni.
Jiste, pokud jste uzivatel znaly, pak asi na takovou anonci reagujete
stylem "Nove KDE 2.2, hmm, to je dost." nebo "Nove KDE 2.2, no a co?".

Druhy odstavec jsem tam pridal jako SUBJETIVNI pohled na novou verzi, je
tam napsano, co je noveho, ze jsou aplikace napr. KMail velmi dobre
pouzitelne. Proste to, co by z te suche technicke zpravy udelalo nejakou
lidskou podobu.

Ve tretim odstavci je uz pouze suche kontantovani, co na tom CD zajemce
najde, aby tak rikajic nekupoval zajice v pytli.

To ze tam je zmineno, ze je KDE rychlejsi neni, jak by se mohlo zdat,
nejaka samochvala, ale je to predevsim pochvala vyvojarum, coz bylo take
smyslem te vety.

dobrach veci > a pekneho vykendu
                         ^^^^^^^
spise vikendu :)
Ale ten pekny urcite nebude, nebot prsi zrejme na celem uzemi...

S pozdravem

		Martin Javorsky

--

E-mail:  info na linux-cd.cz