XFree86 4.1 a ceska klavesnice 2 [opet long ;]

Robert Nedbal R.Nedbal na sh.cvut.cz
Sobota Září 1 15:48:33 CEST 2001

No jo, jenze:
1) uz jsem si zvykl na stary styl prepinani shift+shift mezi US CZ a
vyhovuje mi
2) nepouzivam jenom X Window, pouzivam taky obycejny c/b terminal a jine
pocitace, takze pamatovat si ze jednou pro napsani {} mam pouzit shift+{} a
jednou alt+neco je obtizne

ja vim, je to vsechno hlavne jenom o zvyku, ale kdyz jsem prechazel mezi
3.3.6 a 4.0.3 a zmenilo se kdy sviti a kdy nesviti scroll lock, douho
jsem si na to nemohl zvyknout a porad jsem si pletl kdy mam zapnutou cz a
kdy us klavesnici.

Robert