XFree86 4.1 a ceska klavesnice 2 [opet long ;]

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Sobota Září 1 16:40:14 CEST 2001

On Sat, 1 Sep 2001, Robert Nedbal wrote:

> No jo, jenze:
> 1) uz jsem si zvykl na stary styl prepinani shift+shift mezi US CZ a
> vyhovuje mi
> 2) nepouzivam jenom X Window, pouzivam taky obycejny c/b terminal a jine
> pocitace, takze pamatovat si ze jednou pro napsani {} mam pouzit shift+{} a
> jednou alt+neco je obtizne

Pravda, to s tim terminalem, v mem pripade vzdalenou spravou je opravdu
_velmi_ dulezite, protoze 70% prace provadim vzdalene pres sit.

Ale dost reci, jdu otestovat to reseni ala patch na klavesove mapy.

R.V.