Zamrzani pod X 3.3.6

Jana Kasparova janca na sirrah.troja.mff.cuni.cz
Neděle Září 2 00:14:08 CEST 2001

On Sat, 1 Sep 2001, Milan Kerslager wrote:

> Vypada to na problemy mezi X serverem a grafickou kartou. Zkuste se
> podivat, jestli nepomuze vypnuti akcelerace, bitblt, hw. kuzoru atp,
> pripadne upgrade na XFree 4.1 (jestli teda vasi kartu podporuji).
>
> Zacalo to delat najednou nebo po nejake udaloti (upgrade SW, HW,
> stehovani, ...)?

nastaven sw.kurzor. Zatim to nespadlo. Nedokazu si vybavit, zda tuhnuti
zacalo po nejakem upgradu softwaru. Obcas to proste spadlo, posledni dobou
nejmene 1x za den, co z mi prislo uz hodne.

Ma nekdo zkusenosti s touto gr. kartou (ATI Xpert 98 AGP 8MB) ? Doslova
vidim prekreslovani oken, coz napr. u S3trio 3D PCI 4MB neni . Pravda,
X-ka bezi v 32 bpp a v 1280x1024, ale to by mela karta zvladat.

Prikladam /proc/pci:
  Bus  1, device   0, function  0:
    VGA compatible controller: ATI Mach64 GB (rev 92).
      Medium devsel.  Fast back-to-back capable.  IRQ 11.  Master Capable.
Latency=64.  Min Gnt=8.
      Non-prefetchable 32 bit memory at 0xe4000000 [0xe4000000].
      I/O at 0xc000 [0xc001].
      Non-prefetchable 32 bit memory at 0xe6000000 [0xe6000000].

Jana Kasparova