Zamrzani pod X 3.3.6

Sobota Září 8 18:01:22 CEST 2001

On Sun, 2 Sep 2001, Jana Kasparova wrote:

> Ma nekdo zkusenosti s touto gr. kartou (ATI Xpert 98 AGP 8MB) ? Doslova
> vidim prekreslovani oken, coz napr. u S3trio 3D PCI 4MB neni . Pravda,
> X-ka bezi v 32 bpp a v 1280x1024, ale to by mela karta zvladat.

To by skutecne mela zvladat. Mel jsem nejaky cas podobnou kartu na PCI a
rozhodne se nechovala takhle patologicky. Dost mozna hnije hardware: pri
pristupu na videokartu se to vesmes dokaze zotavit za cenu sileneho
zpomaleni, ale nekdy to proste zpusobi pad celeho pocitace. A jak hniloba
pokracuje, tak se to zhorsuje a zhorsuje...