Re[2]: LINUX všeobecně - delší III (long)

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Neděle Září 2 20:22:14 CEST 2001

> Vůbec to neběží, aplikaci bylo možné spustit, ale za chvíli "vytuhla".
> Potřeboval bych z účetnictví i tisknou + prácovat s dalšími uživateli.
Me se podarilo rozchodit Stereo 8. Bylo to, jak jsem psal, na RH 7.0 s
jadrem 2.2.16. Verze dalsich programu:
dosemu-1.0.1-6
xdosemu-1.0.1-6
drdos byl verze 7.03, doporucuji vam ale testovat nejprve na MS-DOS,
protoze u toho se da predpokladat nejvetsi kompatibilita :-)
Zkousel jsem take pouzit freedos nebo tak neco a ten byl pred cca pul
rokem zcela nepouzitelny (padal, nesli "mountovat" disky etc.)

Nemelo by to na to mit vliv, ale prikladam radeji jeste vypisy autoexecu,
config.sysu a bataku pro stereo (to jedine jsem ozalohoval, pouzity
dosemu.conf vam poskytnout nemuzu, protoze uz ho nemam).

Tisk se mi take podarilo rozchodit, musel sem mit tiskarnu, na kterou se
tisklo ze sterea pojmenovanou jako lp (na nastaveni v dosemu.conf mi to
nejak nereagovalo, nevim proc) a nesmel byt nastaven ZADNY vystupni filtr.
Pak to tisklo korektne (ze Sterea).

Samotne spusteni Sterea a stabilita byla u mne naprosto bez problemu.
Horsi bylo vychytat cestinu, font do iksek, tiskarnu, praci v siti etc.

Config.sys:
DEVICE=C:\DRDOS\SETVER.EXE
SHELL=C:\COMMAND.COM C:\ /E:512 /P
BREAK=OFF
BUFFERS=15
FILES=150
FCBS=4,4
LASTDRIVE=Z
HISTORY=ON,512,ON
COUNTRY=1,,C:\DRDOS\COUNTRY.SYS
DOS=HIGH,UMB

autoexec.bat:
@ECHO Off
PATH C:\DRDOS;C:\EMUBIN;C:\;d:\bat
VERIFY OFF
PROMPT [DR DOS 7.03] $P$G
SET DRDOSCFG=C:\DRDOS
CALL C:\EMUBIN\UXMACROS.BAT
LREDIR L: LINUX\FS\
LREDIR D: LINUX\FS\${home}\dos
lredir e: linux\fs\home\public
lredir h: linux\fs\${home}

d:\stereo\s.bat:
@echo off
set lannode=1
d:\
cd\
cd stereo
UFANDlct S                           ; spusteni programu STEREO
echo program STEREO ukoncen

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..