Re[2]: LINUX všeobecně - delší III

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Neděle Září 2 19:49:24 CEST 2001

Dobrý den,
1. září 2001, 22:00:30, napsal jste:

TV> S zadnym TV tunerem zkusenosti nemam, ale nejake navody pro zacatecniky
TV> najdete na:
TV> http://linux.juristic.cz/

TV> Me vyhovuje pine a nic me v nem nechybi :-)

TV> Neco najdete na:
TV> http://hroch.zero.sk/akona/tproxy.html
TV> http://linux.mikroservis.cz/squid.html

TV> Mozne to je:
TV> http://docs.linux.cz/howto/Diskless-HOWTO.html

TV> Take jsem to zkousel. Moje konfigurace byla RH7.0 + DosEmu + DR-DOS.

TV> Take jsem to zkousel. Moje konfigurace byla RH7.0 + DosEmu + DR-DOS.
TV> V cem jste mel problem?

Vůbec to neběží, aplikaci bylo možné spustit, ale za chvíli "vytuhla".
Potřeboval bych z účetnictví i tisknou + prácovat s dalšími uživateli.

Jinak Vám děkuji za kompletní odpovědi na moje otázky.
Už chystám další sadu :-)

--
S pozdravem,