Proc je Linux spatny - kupte si Windoze

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Neděle Září 2 20:48:13 CEST 2001

On Sun, 2 Sep 2001, Michal Vymazal wrote:

> [...]

Ale svedci to stale vice o jednom:

Linux JE pro M$ opravdu hrozbou, zvlast princip OpenSource na nemz je
zalozen je stale vice vninam jako alternativa, na kterou vsadila IBM,
Hawlet Packard a dalsi firmy, coz zacina presvedcovat i bankovni
instituce, ktere jsou na volbu softwaru svym zpusobem nejvice haklive a
plati take asi nejlepe.

Zrovna dneska jsem cetl nejake pripady nasazeni a zamysleni na
linuxtoday.com, tam si to ma najdete, kdo mate zajem.
Opravdu by se nechali nejake clanky prelozit a vystavovat to na vsech
moznych mistech, at se taky otevrou oci nasim manazerum.

Ale asi nejvice postradam nejaky bussines-case vyrazneho nasazeni Linuxu,
ktery by byl dobre zdokumentovan a mohly by se na nej davat reference.
Neco ma jako reference SuSE, ale chtelo by to neco vice objektivniho...

R.V.