Proc je Linux spatny - kupte si Windoze

Robert Madaj ml.linux.cz na istrobanka.sk
Pondělí Září 3 08:35:45 CEST 2001

RV> Ale asi nejvice postradam nejaky bussines-case vyrazneho nasazeni Linuxu,
RV> ktery by byl dobre zdokumentovan a mohly by se na nej davat reference.
RV> Neco ma jako reference SuSE, ale chtelo by to neco vice objektivniho...

co chces vediet? ze v takmer kazdej vacsej firme
sa prevadzkuje nejaka obdoba unixu?

ano prevadzkuje, ale vies ako to je, je dovod o
tom kricat?

vies, krici ten, co mi to predava :-) cize ak
pouzivame systemy pod windows, tak sa o tom lahsie
dozvies, lebo
- stoji peniaze

tak proste ten linuxovy system pouzivam, pretoze
aj tak som si cele jeho nasadenie urobil sam, ak
je to iny unixovy system, tak mam tiez bezne
pochopitelne dovody:
- o systeme by nemal hocikto vediet

no a koniec koncov k tomu prispieva aj psychika:
skus si porovnat co je fotogenickejsie (obrazovka
win alebo unixu - myslim skor serveru)

Dalsia vec, ak narazas na workstationy - ak aj
niekto v nasich krajoch nieco take v nejakej firme
realizoval - nema sily z toho spravit este aj case
study - nema ani dovod (ani komercny - riesenia su
neustale ine a on to ma aj tak v hlave)