podekovani a dotaz na emaildemona

JiříProkůpek jprokupek na centrum.cz
Neděle Září 2 23:49:47 CEST 2001

Hezkej den

jak uz subjetk naznacuje, rad bych podekoval vsem co mi odpovedeli
na dotaz ohledne ISDN modemu Microkom - kupodivu, opravdu stacilo
ho jen prepnout pomoci AT prikazu do asynchronniho modu a uz to
jede jak vztekly, dokonce se mi povedlo rozchodit i proxy
wwwoffle, ale nepodarilo se mi vyresit jeden dulezitej problem

mame localni sit se serwrem prez kteryho je uskutecneny pripojeni
uz zminenym zpusobem, stahovani mailu neni problem - dal se
pohodove vyresit prez fetchmail, ale nastava v pripade, ze nekdo
na lokalni siti chce mail poslat. Pokousel jsem zapasit s eximem
ale bezuspesne, mohl by jste mi prosim nekdo poradit jak to
elegantne a jednoduse vyresit.
Dik za vsechny odpovedi

Jirka P.

-----