podekovani a dotaz na emaildemona

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Pondělí Září 3 00:20:10 CEST 2001

On Sun, 2 Sep 2001, JiříProkůpek wrote:

> uz zminenym zpusobem, stahovani mailu neni problem - dal se
> pohodove vyresit prez fetchmail, ale nastava v pripade, ze nekdo
> na lokalni siti chce mail poslat. Pokousel jsem zapasit s eximem
> ale bezuspesne, mohl by jste mi prosim nekdo poradit jak to
> elegantne a jednoduse vyresit.

Elegantne a jednoduse je to takle:

vlezu do linuxconfigu, yastu nebo drakecosi a tam najdu mail. A pod nim
najdu neco jako smart host, mail relay a podobne a nastavim tam mail serv
er providera, ktery jsem pouzival ve windows na odesilani posty. A pak
maily posilam na ten muj stroj. Nekam do ip-up scriptu dam

sleep 10
/usr/sbin/sendmail -q

pricemz prakticky vsechny mailery na -q reaguji tim, ze poslou postu co
tam ceka. I kdyz pouzivate neco jineho nez sendmail, tak tehnle prikaz tam
je a zachovava zpetnou kompatibilitu.

zdraim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.