Re[4]: LINUX všeobecně - delší III

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Pondělí Září 3 01:03:35 CEST 2001

Dobrý den,
3. září 2001, 0:15:05, napsal jste:

DO> Nelibive prostredi? No to teda nevim, Bat take neni zadny krasavec.

DO> Co se tyce spravy kontaktu, tak to chce zapnout KAB, dela se to v
DO> konfiguraci. Pak uz si neni na co stezovat.

DO> zdravim
DO> dan

O tom KABu jsem nevěděl, děkuji. Ale o tom, že The Bat! není krasavec bych
polemizoval (nevím jakou verzi jste viděl naposled). Mně maximálně
vyhovuje, pracuji s ním hodně dlouho a tak pochopte, že se hodně těžko
přechází někam jinam. Proto jsem také pokládal tento dotaz do
konference, nemám chuť testovat vlastnosti různých programů (převádět
kontakty, zprávy  atd.).

--
S pozdravem,