LINUX všeobecně - delší III

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Úterý Září 4 20:54:05 CEST 2001

Dne po 3. zá?í 2001 00:15 jste napsal(a):

> Nelibive prostredi? No to teda nevim, Bat take neni zadny krasavec.
>
> Co se tyce spravy kontaktu, tak to chce zapnout KAB, dela se to v
> konfiguraci. Pak uz si neni na co stezovat.

Moje rec, ja proti KMailu nic nemam. driv sem pouzival OE a prijde mi to
(principem prace) dost podobne. Bat neznam, ale kdyz mam v KDE nainstaloane
theme High Performance Liquid tak to vypada krasne :)

jen mi trochu vadi, ze pri vyberu adres je tam furt jen seznam, tohle bylo v
OE udelane lip, takhle se v tom hleda dost blbe (pokud mate vic adres, ale to
neni muj propad :)

jarda
--
J<@>http://www.jardik.f2s.com/