XFree86 4.1 a ceska klavesnice 2 [opet long ;]

Kamil Toman ktoman na email.cz
Pondělí Září 3 07:51:15 CEST 2001

On Sat, Sep 01, 2001 at 04:40:14PM +0200, Radek Vybiral wrote:

> Pravda, to s tim terminalem, v mem pripade vzdalenou spravou je opravdu
> _velmi_ dulezite, protoze 70% prace provadim vzdalene pres sit.

Pokud to delate z Xu, tak neni problem. Krom toho Richard Sputa slibil
(a ted i potvrdil v konferenci), ze ma rozpracovanou mapu, kde stejne
bude stejne rozlozeni i na konzoli....

--
Kamil Toman