ANNOUNCE: Nove KDE 2.2 v nabidce sluzby Linux-CD!

Pondělí Září 3 08:48:37 CEST 2001

> Nekritizujete ceny ani sluzbu a pritom o te nasi nic vic nevite...

	Mate pravdu (know-how se bezne nesdeluje), vim vsak (resp. domnivam se,
ze mam dobrou predstavu), jak by melo takove zazemi vypadat a co je
obsahem sluzby. I zde v konferenci jsme vsichni zaznamenali, ze ne vse
je tak ruzove, jak zejmena nize licite...

> projektu se podili vice lidi, cili ten "obrovsky" zisk se musi take delit.
> Vsechny dodavky jsou potistene, CD maji svoje polepky atd.

	Potisk vcetne etikety a bookletu snizuje zisk o max. 5Kc (a to jsem Vam
hodne pridal), vazne je to relevantni? Na jednu stranu se snazite
obhajovat neco, co na oko vypada narocne, na druhou, prosim uvedomte si,
ze delame to same i pro firmy (kde to je v radove stovkach kusu), kterym
se napr. z duvodu prave casteho update (drivery) nevyplati delat razici
matrici, takze pokud chcete moje slova vyvracet, prosim o relevantni
komentare (ano, etikety nelze koupit po deseti kusech jako matrice,
avsak cena jedne etikety je ehm... a etiketovat se da pomoci pripravku
nebo i rucne - na jednu stranu se Vam to nepochybne nechce, na druhou
rikate, ze to neni zajimavy obchodni artikl - neni to rozpor?).

> Naklady na postovne jsou v NEJMENSI mire platba za dobirku 43,- Kc co JE
> NUTNE ZAPLATIT Ceske poste, dalsich 5 Kc platime Expandia bance za
> doruceni vypisu. Takze jsme si "dovolili" zaokrouhlit postovne na 50 Kc,

	Nedelejte z nas hlupaky, chcete rici, ze 5Kc platite za kazde CD nebo
jste chteli rici, ze napr. denni vygenerovani vypisu stoji 5Kc? To je
podstatny rozdil oproti Vami podane informace...a je to ciste Vas
naklad, ze si to nezorganizujete jinak... (nicmene jste muj argument, ze
vydelavate i na postovnym nicim nevyvratil)

> Take z toho duvodu, ze Linux neni az tak zhavym prodejnim artiklem jak by
> se mohlo zda, nejdou objednavky do zadnych tisicu...

	Nedavno jste se omlouvali, ze mate technicke problemy a ze se
objednavek shromazdilo nekolik set (mam pocit, ze po vydani nove verze
Red Hat, ale mohu se mylit) apod... - takze tisice mozna ne, stovky
ano...

> Takze na konci roku budeme po odecteni vsech nakladu, danich "TAK BOHATI",
> ze si budeme moci dovolit zaplatit novy pocitac, na kterem budeme moci vse
> provozovat, kdyz to ted delame na vlastnich pocitacich...

	Vida, prvni rok mate zaplacen pocitac, druhy jedete v zisku... - co se
Vam na tom nelibi? To je klasicke podnikani, ze se nejprve musi 'neco'
investovat aby z toho byl zisk... navic behem vypalovani muzete (paklize
mate odpovidajici HW, OS apod.) pracovat a tedy strojovy cas/vykon sveho
pocitace dale zhodnocovat...

> Rozhodli jsme se, ze na zaklade toho, ze jistym zpusobem vyuzivame prace
> jinych lidi DAT CAST SVEHO ZISKU jako odmenu autorovi Ceskeho Linuxu,

	Vite, ti opravdu uprimni darci vsude ve svete daruji (nemusi jit vzdy
jen o finance) bez medialni podpory, ostatni to delaji ze vsech moznych
duvodu (cimz nechci rici ze _cast_ z toho je prave charita, solidarita
apod.)...

> Ten pro nas vyznamny add-on spociva v tom, ze priblizne kazde dva mesice
> upravujeme nabizene distribuce tak, aby obsahovali VSECHNY
> aktualni balicky, ktere jsou k tomuto datu dostupne.
> A to samozrejme s tim, ze se dana CD otestuji NEJMENE na trech jinych
> pocitacich, zda je instalace bezproblemova.

	Chcete rici, ze kazde vypalene CD otestujete na 3 ruznych pocitacich
tak, ze nainstalujete kompletni distribuci? Nepripadne Vam toto tvrzeni
nesmyslne? Jak muzete instalacni metodou zjistit, ze CD je bez vad?
Instalator chodi napr. do source fipsu apod? A co se tyce aktualizace,
ano, mate add-on v tom, ze spustite vybuildeni ISO image z aktualnich
souboru co mate na disku, myslim, ze kazdy palic to same dela vzdy kdyz
nedela CDtoCD copy... - timto chcete argumentovat?

> Muzete mi presne rici, v jakem bode porusuje nase anonce META-FAQ?
> Tam je receno, ze prispevek musi byt nejak oznacen, dobra, Anonce asi
> neni dost komercni oznaceni, jak si asi prejete, takze napriste budeme
> pouzivat KOMERCNI ANONCE. Nikde v anonci neni uvedena cena, anonce je

	To uz je lepsi... - myslim, ze je dost lidi (ja rozhodne), kteri
korektne oznacene maily s komerci preskakuji a v META-FAQ je jasne
uvedeno, jak _musi_ vypadat subjekt komercni nabidky. A Vase nabidka
byla ciste komercni (BTW proc original neni stale dostupny pres archiv
konference?) a subjekt tomu naprosto neodpovidal.

> Nechcete vyvolavat flame, ale tim ze pouzivate svoje DOHADY, tak cinite.

	Neprezentoval jsem dohady, kladl jsem konkretni veci, cisla a stav na
dnesnim trhu, z mych argumentu jste zatim jediny nevyvratil...

> Lidem, kteri maji moznost si stahnout stovky megabajtu z internetu, nase
> sluzba samozrejme nijak nepomuze. Naopak lidem, kteri chteji vyzkouset
> neco noveho (linux), muzeme vyrazne ulehcit jeho ziskani.

	Ano, a delate to komercne. tecka. (kdyz budete cestovka a budete rikat,
ze chcete Cechum, kteri nemohli bezne 40 let na zapad pomoci v cestovani
a naklady:zisk je temer 1:1 tedy nakladova polozka se rovna zisku, jak
se asi na takovou cestovku s rabatem 100% budete divat?, ty % jsou uplne
stejna, je jedno, zda-li se jedna o stovky nebo miliony Kc)

> Verte mi, vsichni, co se na projektu podilime VE SVEM VOLNEM CASE, jsme
> spise symbolicky odmeneni, tak aby krome pocitu z dobreho konani zustala

	Kazdy mame o symbolicke odmene svou predstavu... vy jste si HW zazemi
kupovali kvuli Vami nabizene sluzbe nebo puvodni ucel byl uplne jiny a
zjistili jste, ze touto aktivitou ho muzete pomerne snadno a pomerne
rychle zhodnotit? Domnivam se, ze to druhe...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno