ANNOUNCE: Nove KDE 2.2 v nabidce sluzby Linux-CD!

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Září 3 09:57:01 CEST 2001

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek schrieb in Nachricht <3B9327C5.ED9C3F9F na fonet.cz>...

> Kazdy mame o symbolicke odmene svou predstavu... vy jste si HW zazemi
>kupovali kvuli Vami nabizene sluzbe nebo puvodni ucel byl uplne jiny a
>zjistili jste, ze touto aktivitou ho muzete pomerne snadno a pomerne
>rychle zhodnotit? Domnivam se, ze to druhe...

Ale no tak... Je tu sluzba, ma svoje ceny, berte alebo nechajte tak,
diskusia v tomto fore nema zmysel. Ak sa Vam zda, ze maju privelku
marzu, zacnite to robit sam s mensou, mame slobodny trh a veci
stoja tolko, kde sa zide ponuka s dopytom.

Za seba mozem povedat, ze aj ked vypalovacku vlastnim, za "zisk"
50 korun za CD, ktory sa Vam zda zrejme obrovsky, by som sa na
to vy... Asi Vam unika, ze za tych 50 korun musi niekto kazdu
stvrthodinu odbiehat k vypalovacke menit media (skuste to robit
pocas inej prace), vsetko zabalit, ist si vystat frontu na poste,
riesit reklamacie a z toho, co ostane, zaplatit nemale percento
statu...

Zdravi
--
                                                        Stano