Hledani

Veros Kaplan veros na tac.cz
Pondělí Září 3 08:51:44 CEST 2001

Radek Pittr wrote/napsal:

: Jak vyhledat slovo (vyskytujici se uvnitr souboru) ve vsech souborech v
: celem systemu.

  Použijte grep a/nebo find, tj. man grep, man find

  Je více cest, jak to udělat, vyberte si následující a něco z toho bude
fungovat (píšu to z hlavy).

grep -r -l "Kdo mi to tu loupe perníček" /

find / -type f -print0 | xargs -0 grep -l "Kdo mi to tu loupe perníček"

find / -type f -exec grep "Kdo mi to tu loupe perníček" {} \;

S přáním pěkného dne

Věroš Kaplan

PS: před tím, než to použijete se zamyslete, jestli je to opravdu, to,
co chcete použít. Není např.dobré zkoušet grepovat přes bloková zařízení
(/dev/hda ...) apod. Tzn: před použitím pochopit, co to vlastně píšete.
--
Věroš Kaplan <veros na tac.cz>
Tacoma s.r.o, Staňkova 18a, Brno                           http://www.tac.cz/