mezi lidi

Martin.Sanda na mmp.cz Martin.Sanda na mmp.cz
Pondělí Září 3 08:53:08 CEST 2001

>Proc bychom ho tam meli dostavat? Tihle lide stejne bugreport nenapisou
>a uz vubec nic nenaprogramuji. Ti jen uzivaji. Nevidim zadnou vyhodu v
>tom, ze bude vice lidi uzivat.

Přiznám se, že mě tahle reakce dost naštvala. Kdo jste, že si můžete dovolit
něco takového tvrdit?

Taky budete zakazovat lidem, kteří neumí stupnice, chodit na koncerty? A na
výstavy budou chodit jenom ti, kteří namalují slušný obraz. A bude na to
komise u vchodu. Tvrdá a neúplatná. Nebo možná trochu úplatná ano. A v
Blesku vyjde článek: "Korupce ve výstavních síních"...

Nemá smysl psát cosi o blbečcích, to není konstruktivní...

Když nic jiného, čím více uživatelů Linuxu, tím méně uživatelů Windows.
Třeba potom začnou výrobci dělat ovladače i pro Linux. Nebo vy si je všechny
napíšete sám?

Buďte velice štastný za každého, kdo se rozhodne používat Linux (z
jakéhokoli důvodu), pokud ho neodradí nesnáze, které musí řešit každý
přeběhlík z Windows, (a znám dost lidí, kteří to po jisté době zabalili) tak
to v konečném důsledku má smysl, i pro vás...

S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda