Proc je Linux spatny - kupte si Windoze

Tomas Franke tomas.f na volny.cz
Pondělí Září 3 09:10:52 CEST 2001

Radek Vybiral wrote:

> Ale svedci to stale vice o jednom:
>
> Linux JE pro M$ opravdu hrozbou, zvlast princip OpenSource na nemz je
> zalozen je stale vice vninam jako alternativa, na kterou vsadila IBM,
> Hawlet Packard a dalsi firmy, coz zacina presvedcovat i bankovni
> instituce, ktere jsou na volbu softwaru svym zpusobem nejvice haklive a
> plati take asi nejlepe.
>
> Zrovna dneska jsem cetl nejake pripady nasazeni a zamysleni na
> linuxtoday.com, tam si to ma najdete, kdo mate zajem.
> Opravdu by se nechali nejake clanky prelozit a vystavovat to na vsech
> [...]

Taky si myslim.
Gates neni blbej, prece jen platival za velice schopneho programatora a umi si
to spocitat.
On vi, ze OpenSource a systemy na bazi Unixu maji budoucnost. Vi, ze muzou
zlikvidovat M$, ne dnes, ne zejtra ale rekneme za 10-15 let.

Ostatne, jsou veci, ktery si jinak nez na Unixu nejak nedovedu predstavit, treba
ISP. Pokud vim tak vsichni nasi ISP jedou bud na Linuxu nebo na (Free)BSD