ANNOUNCE: Nove KDE 2.2 v nabidce sluzby Linux-CD!

Pondělí Září 3 10:48:59 CEST 2001

> Ale no tak... Je tu sluzba, ma svoje ceny, berte alebo nechajte tak,
> diskusia v tomto fore nema zmysel. Ak sa Vam zda, ze maju privelku

	Osobne mam pocit, ze tuto komercni aktuivitu tu vidim pomerne casto,
pro informovani o tom, co je na sklade snad slouzi web www.linux-cd.cz a
kdo ma zajem o tyto novinky se muze u nich zaregistrovat a dostavat je
automaticky. Kdo ne, je obtezovan...

BTW Pote co tu nedavno probehla mensi flame-war ohledne modemistu a
mailu (jejich poctu) se divim, ze se proti tomuto (i na muj vkus caste
anonci) nikdo neozval, ac je tim porusovan i META-FAQ.

> to vy... Asi Vam unika, ze za tych 50 korun musi niekto kazdu
> stvrthodinu odbiehat k vypalovacke menit media (skuste to robit
> pocas inej prace), vsetko zabalit, ist si vystat frontu na poste,

	Mam vlastni zkusenosti a z nich hovorim...

	Preji hezky zacatek tydne...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno