kernel 2.4.9 ooops vs. 2.4.2 bez problemu

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Pondělí Září 3 13:07:52 CEST 2001

zdravicko,

mam nasledujici problem: uz me prestalo bavit moje bezproblemove jadro
2.4.2, zkompiloval jsem si tedy *s naprosto stejnymi volbami* 2.4.9 a
nestacil jsem se divit. probehne zavedeni jadra, bez problemu detekce
zarizeni, ale kdyz dojde na redhati inicializacni skripty, kernel
(nekde okolo nahozeni swapu... ale zda se mi, ze je to pokazdy
njinde!) zpanikari, parkrat si zaooopsuje a krome hlasek typu 'unable
to handle kernel paging request' uz z nej nedostanu vubec nic. init
chcipne a 'pomuze' jen restart natvrdo. pokud zkusim pouzit 'stare
dobre' jadro 2.4.2, system nabehne ok.
nasel jsem si samozrejme popisy podobneho chovani pocitacu, to ano, ale
vzdycky to bylo v souvislosti s vadnym hardware, spatnou pameti a tak
podobne - to asi nebude muj pripad, protoze se starym jadrem muzu
delat psi kusy a nikdy se nic takoveho nestane.
nemate nejaky napad, co by to mohlo byt? ciste z principu, jak muze
takova situace vubec nastat?? jeste jednou podotykam, ze obe jadra
jsou zkompilovana s totoznym .config a v povitaci neni zadny exoticky
hardware, ktery by mohl zpusobovat problemy (no, kdyz je nezpusoboval
ani s 2.4.2...).

diky za kazde doporuceni!

--
daniel f. hrouzek