kernel 2.4.9 ooops vs. 2.4.2 bez problemu

Kamil Toman ktoman na email.cz
Pondělí Září 3 13:31:34 CEST 2001

On Mon, Sep 03, 2001 at 01:07:52PM +0200, Daniel F. Hrouzek wrote:
> zdravicko,
>
> mam nasledujici problem: uz me prestalo bavit moje bezproblemove jadro
> 2.4.2, zkompiloval jsem si tedy *s naprosto stejnymi volbami* 2.4.9 a
> nestacil jsem se divit. probehne zavedeni jadra, bez problemu detekce
> zarizeni, ale kdyz dojde na redhati inicializacni skripty, kernel
> (nekde okolo nahozeni swapu... ale zda se mi, ze je to pokazdy
> njinde!) zpanikari, parkrat si zaooopsuje a krome hlasek typu 'unable
> to handle kernel paging request' uz z nej nedostanu vubec nic. init
> chcipne a 'pomuze' jen restart natvrdo. pokud zkusim pouzit 'stare
> [...]

Nekdy za podobne problemy muzou experimentalni featury - napr. UDMA
u nekterych radicu (Promise aj.). Od verze 2.4.3 se s takovym nastavenim
spousta pocitacu za ruznou (kratkou) dobu vetsinou zakousne.

--
Kamil Toman