mezi lidi

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Úterý Září 4 01:13:05 CEST 2001

Zdravim,

Martin.Sanda na mmp.cz wrote:

> Přiznám se, že mě tahle reakce dost naštvala. Kdo jste, že si můžete dovolit
> něco takového tvrdit?
>
> Taky budete zakazovat lidem, kteří neumí stupnice, chodit na koncerty? A na
> výstavy budou chodit jenom ti, kteří namalují slušný obraz. A bude na to
> komise u vchodu. Tvrdá a neúplatná. Nebo možná trochu úplatná ano. A v
> Blesku vyjde článek: "Korupce ve výstavních síních"...
>
> Nemá smysl psát cosi o blbečcích, to není konstruktivní...
>
> Když nic jiného, čím více uživatelů Linuxu, tím méně uživatelů Windows.
> [...]

Nebudu polemizovat o tom, jestli je pro "Linux" masove uziti spasa, ci
zahuba (to by me asi lide z CZLUGu sezrali (maji v osnovach jeho
sireni:-)), ale nemyslim ze by se "OpenSource" vedlo i bez te
masovosti nejak spatne. Take se asi neda rici, ze by heslo
Programmer-to-Programmer bylo v tomto kontextu uplne liche. Je urcite
zasluzne co CZLUG pro jeho zviditelneni dela, uz z toho duvodu, ze se
lide dozvedi, ze operacni system neni (jen) Windows(tm). To jakou
cestu si uzivatel nakonec zvoli, osobne povazuji za problem podradny,
at uz jeho volba padne na GNU/Linux, ci alternativu jinou. Dulezite
je, aby tento trend vedl k zamysleni a naslednemu vetsimu cteni
otevrenych standardu, ktere jsou pro vsechny minoritni systemy tak
dulezite.

S pozdravem

Mila Kuchta