Comp mrzne pri "turning on user and group quotas"

Richard Richter richter na bgs.sk
Úterý Září 4 09:22:15 CEST 2001

> Ahoj, prosim Vas jestli nekdo vite, co s tim napiste mi.
> Red Hat 7.1 mi pri nabihani zamrzne pri teto hlasce, respektive se
> objevi ok a pak nic.
> Problem je, ze system pravdepodobne nezpracuje passwd a group soubory
> a mohu se prihlasit jen jako root. Uzivatele, demoni nic se nemuze
> prihlasit, takze web server, ftp a podobne veci nejedou. V lozich
> jsem nic nenasel, ted se rozhlizim po internetu.
> Dik za kazdou napovedu

Je to primitivni reseni, ale skus zacit tim, ze v /etc/rc.d/rc.sysinit tu hlasku
najdes, pred ni by mel byt nejaky if [ neco (snad!) - proste od zacatku
relevantniho odstavce hodis az na jeho konec # na zacatek radku. Je to skutecne
velice primitivni reseni. Pokud to udelas dobre, nenabehnou kvoty. Redukce
rc.sysinit neni tak strasna vec. :-)))

Pokud ti to takhle nabehne, muzes skusit postupne odstranovat # (ale ne od
zacatku, musis zachovat hnizdeni pripadnych if a podobne) nejakou metodou skoro
bisekce (tj. polovinu posles do kytek a jestli i system pujde do kytek, tak tam
polovinu z tech # vratis... atd...).

Timto problem nevyresis, ale hned odstranis. :-))) A kdyz ho s temi # izolujes,
tak prijdes na to, v cem je chyba...mozna. Mozna ti nekdo napise driv neco
presnejsiho, ale tohle mas na rozbehani.

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.