Re: Comp mrzne pri turning on user and group quotas

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Úterý Září 4 09:40:32 CEST 2001

On Tue, 4 Sep 2001, Marek Butas wrote:

> Dik, neco podobneho jsem uz provedl. Ale vypada to, podle mne na
> uplne neco jineho. Soubory /etc/passwd a /etc/group jsou v poradku,
> ale nemohu se prihlasit jinak nez jako root. Pro uzivatele to hazi
> hlasku - no directory /homer/user a daemonum zase, ze nemaji
> permission.
>
> Potreboval bych zjistit, kde presne se "nacita" soubor passwd a
> group.

Tady nebude problem s nacitanim tech souboru, ale s systemem prav jako
takovym, zrejme je poskozena nektera komponenta PAM systemu. Skusil bych
rpm -Va a grepnout z toho co se zmenilo v /etc a /usr, se zvlastnim
durazem na vsechno co obsahuje slovo pam.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.