Sitove operace konci s chybou EAGAIN

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Září 4 09:39:12 CEST 2001

Zdravim,

z niceho nic mi na serveru zacalo velke mnozstvi sitovych operaci koncit
chybou EAGAIN. Pozoroval jsem to primo ve sve aplikaci psane v C u
connect()u (na vsemozne servery po celem Netu), ale dela to napriklad i
mysql_connect() (konkretne v PHP), mysql radkovy klient (oboji na jiny
server, nez kde bezi) nebo adns pri resolvingu.

Je to RH 6.2 s vlastnim jadrem 2.2.19. Server bezi nepretrzite asi 44
dni, zadne zasahy do aplikaci nebo jadra jsem nedelal. Problem se
projevuje jak na vnejsim rozhrani (switch), tak na vnitrnim (prime
propojeni dvou serveru krizenym kabelem). Obe sitovky jsou Intel
EtherExpress Pro.

Netusi nekdo, kde hledat priciny?

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka