Re: =?iso-8859-2?Q?Re=3A=20Comp=20mrzne=20pri=20turning=20on=20user=20and=20group=20quotas=20=28II=29?=

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Září 4 11:34:57 CEST 2001

On Tue, 4 Sep 2001, Marek Butas wrote:

> Ahoj
>
> Tak jsem to prohnal skrz rpm -Va a pro jistotu preinstaloval pam. Ale
> stale to nechodi. V priloze posilam vypis rpm. Do vcerejska to jeste
> chodilo, sakra.

Mimochodem nesmazal jste nekde soubory quota.user nebo quota.group na svazku
kde mate kvoty a ktery mate oznaceny ze se ma montovat s qvotama (ve fstab

    /dev/sda4     /home     ext2    defaults,usrquota       1 2

radek s *quota informaci ?