/var/lib/mysql/mysql.sock

David Tok theo na coolnet.cz
Úterý Září 4 14:05:32 CEST 2001

On Tue, 4 Sep 2001, tfilip wrote:

:hezky den,
:
:mam problem , ktery se jiz resil ,ale ani jedno reseni nalezene v
:archivu konferenece nezlepsilo mou situaci.
:
:Problem je jednoduchy pise nemuze se pripojit MySQL server thru
:/var/lib/mysql/mysql.sock
:
:
:a) dival jsem zda bezi mysqld -> bezi
:b) dival jsem se na nastaveni my.cnf -> cesta /var/lib/mysql/mysql.sock

musi byt v sekci [client], ale i [mysqld], pokud mysqld bezi a mysql.sock
neni v /var/lib/mysql/ pak to vypada, ze je nekde jinde.

:c) dival jsem se na nastevni prav -> pro jistotu jsem dal 755

cesta k adresaru mysql musi byt prostupna od korene.

:
:presto se mi stale nedari spustit mysql.
:
:Dokonce jsem byl tak zoufaly, ze jsem napsal vim mysql.sock a ulozil
:prazdny soubor do adresare.

To je marne.

:nemate nekdo jeste nejaky napad.  Mysql jsem jiz dvakrat preinstaloval
:z RPM. - mysqld bezi v /etc/rc.d/rc5.d a jak je jiste videt moc
:linuxu nerozumim.

pokud
$ ps -A | grep mysqld
neco vypise, znamena to, ze mysql bezi, ale socket je nekde jinde.

Pak by stalo za to prohlednout chybove logy (/var/lib/mysql/*.err - tusim)
a jestli existuje uzivatel, pod kterym ma databaze bezet, jestli existuje
(+ prava) adresar pro socket a pid soubor, jestli jsou naistalovane
minimalni databaze (mysql_install_db).

No dal me uz toho moc nenapada co by se mohlo vysypat. Asi nejdulezitejsi
budou ty logy, tak si to mysql stezuje, kde je problem.

pekny den...

--

d.a.v.i.d.
Digital Artificial Violence and Infiltration Device