Sitove operace konci s chybou EAGAIN

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Září 4 14:05:25 CEST 2001

On 04/09/2001, Jan Kasprzak wrote:

> : z niceho nic mi na serveru zacalo velke mnozstvi sitovych operaci koncit
> : chybou EAGAIN. Pozoroval jsem to primo ve sve aplikaci psane v C u
> : connect()u (na vsemozne servery po celem Netu), ale dela to napriklad i
> : mysql_connect() (konkretne v PHP), mysql radkovy klient (oboji na jiny
> : server, nez kde bezi) nebo adns pri resolvingu.
[snip]
> : Netusi nekdo, kde hledat priciny?
>
> Dochazi pamet v nektere zone, dochazi struct file
> (/proc/sys/fs/file-nr a .../file-max), dochazi struct inode
> (/proc/sys/fs/inode-max), nebo neco takoveho. Mozna je i neco pro
> sockety.

OK, zkusim projit ten /proc, nastesti vim, kdy se to objevuje celkem
spolehlive. Priznam se, ze bych za teto situace ale spis cekal nejakou
fatalni chybu, nez "try again".

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka