Sitove operace konci s chybou EAGAIN

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Září 4 14:01:47 CEST 2001

Michal Krause wrote:
: Zdravim,
:
: z niceho nic mi na serveru zacalo velke mnozstvi sitovych operaci koncit
: chybou EAGAIN. Pozoroval jsem to primo ve sve aplikaci psane v C u
: connect()u (na vsemozne servery po celem Netu), ale dela to napriklad i
: mysql_connect() (konkretne v PHP), mysql radkovy klient (oboji na jiny
: server, nez kde bezi) nebo adns pri resolvingu.
:
: Je to RH 6.2 s vlastnim jadrem 2.2.19. Server bezi nepretrzite asi 44
: dni, zadne zasahy do aplikaci nebo jadra jsem nedelal. Problem se
: projevuje jak na vnejsim rozhrani (switch), tak na vnitrnim (prime
: propojeni dvou serveru krizenym kabelem). Obe sitovky jsou Intel
: EtherExpress Pro.
:
: Netusi nekdo, kde hledat priciny?

	Dochazi pamet v nektere zone, dochazi struct file (/proc/sys/fs/file-nr
a .../file-max), dochazi struct inode (/proc/sys/fs/inode-max), nebo neco
takoveho. Mozna je i neco pro sockety.

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/