chyba pri startu GPM

Ariael ariael na volny.cz
Úterý Září 4 23:42:24 CEST 2001

Ahojky
Mam cerstvou instalaci RH 7.1 CZ a objevil se problem ktery nejsem schopen
resit. Mam mys Genius Netmouse PRO PS/2. Pri instalaci je detekovana PS/2
mys obecna se dvemi tlacitky - takze jsem zvolil emulaci tretiho tlacitka.
Zde vse funguje, X server bezi a testy take - vcetne mysi.... Instalace
probehne v poradku, ale pri startu mi GPM hlasi ze "resource or device busy"
a nespusti se....
Zkousel jsem ruzne varianty mysi pres mouseconfig, pridavat/ubirat ruzne
mouse a pod.... Nic z toho nezabira.... Podotykam ze configuracni soubory
obsahuji spravna data o mysi a ukazuji na psaux stejne jako link @mouse...
Samozrejme ze X-windows se s timto vubec odmitnou spustit a ani test
nastaveni neprobehne....

p.s. V RH 7.0 je vse nastaveno stejne a mys funguje bez problemu!!! Bohuzel
nemuzu pouzit verzi 7.0 :(