SoundBlaster Live! + Midi?

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Středa Září 5 15:41:16 CEST 2001

Práva k /dev/sequencer jsem upravil a stejne nic... Jadra z 2.4.x jsou cim dal tim horsi... :((

K tomu NTFS: ptal jsem se na stejny problem asi pred 14 dny a reseni je nasledujici:

Do souboru fs/ntfs/unistr.c v adresari ze zdrojakem jadra pripat tento řádek:
#include <linux/kernel.h>
za řádek
#include <asm/byteorder.h>.

Funguje.