mezi lidi

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Úterý Září 4 18:11:34 CEST 2001

 MS> Přiznám se, že mě tahle reakce dost naštvala. Kdo jste, že si
 MS> můžete
 MS> dovolit něco takového tvrdit?

 MS> Taky budete zakazovat lidem, kteří neumí stupnice, chodit na
 MS> koncerty?
 MS> A na výstavy budou chodit jenom ti, kteří namalují slušný obraz. A
 MS> bude na to komise u vchodu. Tvrdá a neúplatná. Nebo možná trochu
 MS> úplatná ano. A v Blesku vyjde článek: "Korupce ve výstavních
 MS> síních"...

Zrejme jsme si nerozumeli. Ja nevolam po zadnych zakazech, ja se
ohrazuji proti tomu, abychom v zajmu pritahnuti mas hrali Bacha ve
svetrech a na elektricke kytary. Kdo chce, ma moznost zajit si na
koncert vazne hudby.

 MS> Když nic jiného, čím více uživatelů Linuxu, tím méně uživatelů
 MS> Windows. Třeba potom začnou výrobci dělat ovladače i pro Linux.
 MS> Nebo
 MS> vy si je všechny napíšete sám?

Ano, argument ovladacu uz jsem dostal i mimo konferenci s tim
souhlasim. Je to ovsem zacarovany kruh.

Nejsou lidi -> nejsou ovladace.
Nejsou ovladace -> nejsou lidi.

 MS> Buďte velice štastný za každého, kdo se rozhodne používat Linux (z
 MS> jakéhokoli důvodu), pokud ho neodradí nesnáze, které musí řešit
 MS> každý
 MS> přeběhlík z Windows, (a znám dost lidí, kteří to po jisté době
 MS> zabalili) tak to v konečném důsledku má smysl, i pro vás...

Pokud nekdo uspesne pouziva linux, tak asi ma ovladace, ti kteri je
nemaji linux nepouzivaji. Zase mame kruh.

Ja nemam nic proti komukoliv, kdo pouziva linux, ale nevidim zatim
zadny extra prinos v mase uzivatelu.

Petr

... Mys je slon vyrobeny v Japonsku