LINUX všeobecně - delší III

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Září 6 12:15:00 CEST 2001

Dobry den,

On Wed, Sep 05, 2001 at 08:39:14PM +0200, Jan Nováček wrote:
> [...]
>   S Linuxem pracuji teprve cca 3 mesice. Presel jsem z toho duvodu, ze
>   uznavam kvalitu Linuxu jako serveru. Kdyz uz v nem, ale travim hodne
>   casu, chtel bych ho vyuzivat i jinak.
>   Proto mne mrzi, problemy s Mozillou atd.
>   A pochopte me, ze posta je jedna z nejdulezitejsich veci kterou
>   pouzivam a problemy s ni si nepreji. Prave proto se ptam po schopnem
>   programu.
>   A jeste bych chtel dodat, ze s Linuxem rozhodne koncit nebudu.
>   Ponevadz se mi mimo jine zalibil.
>   A ve Windows jiz nemam co zkoumat (troufam si tvrdit) :-)

Zkusim tedy napsat k poste taky svuj nazor: Pouzival jsem pomerne
dlouhou dobu Netscapa v X Window. Pote, co jsem presel na jiny
pocitac, na kterem jsem mel problemy rozchodit X-ka, jsem se
zacal zajimat o postovni klienty pro konzolu a nasel jsem mutt-a
(i kdyz jsem predtim znal pine, z jisteho duvodu mi nevyhovoval).
No a ted uz se k poste v Netscapu nevratim ;-)))

>   Jan Nováček

Zdravi
Honza Marek
--