Programovani - shared libraries na Linuxu

Jan Bares jan.bares na antek.cz.no.spam
Středa Září 5 08:37:19 CEST 2001

>  Ted bych jeste mohl rict treba neco o tom, proc skoro vsechno v KDE se
> preklada s -fno-exceptions, nebo jak skvele konstatni je v ELF PIC kodu
vec
> jako 'const char* const txt[] = { "raz", "dva" };', pripadne o tom ze
kazda
> KDE aplikace spotrebuje pres 100kB pameti pri inicializaci XIM ( to je
> takova vec, ktera je pro nas dobra asi jen na to, aby fungovaly mrtve
> klavesy ), ale myslim, ze uz dalsimi detaily nebudu obtezovat. Jednak bych
> pri tom asi hodne nadaval, a tady s tim asi stejne nikdo nic neudela
> [...]

To by me dost zajimalo. Protoze tomu nerozumim tak s vami asi nebudu
polemizovat. Pokud mate strach z FLAME, napiste mi mejl.

Dik Honza

PS: Omlouvam se vsem ze jsem svym dotazem zpusobil takove pozdvizeni  :o