Grant: počešti

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Září 5 10:35:32 CEST 2001

Dobry den,

On Mon, Aug 27, 2001 at 09:26:42PM +0200, Pavel Janík wrote:

> Zdravím,
>
> o víkendu jsem byl donucen si přečíst několik řádek programu počešti, což
> pro mne mělo fatální následky. Pokud nějaký programátor v prvních řádcích
> zdrojového textu v C použije:

Co se tyce tisku ceskych pismen z Netscapu, pouzivam ogonkify,
ktery je nyni pribalen (tedy v Debianu) do baliku a2ps. Trosku
jsem si nastavil a2ps, takze mi ted korektne tiskne cestinu i z
mutt-u no a pomoci ogonkify zvladam velmi dobre i Netscape
(ogonkify -CT -N | lpr). Obcas to trosku blbne, kdyz jsou na
strance "divny" fonty, ale jinak to opravdu jde...

> Pavel Janík
>
> Yeah, that kernel is so great it finds hardware you don't even have.
>                   -- Steve Alexander (Silicon Graphics) about Linux on MIPS

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek