Grant: počešti

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Středa Září 5 11:58:37 CEST 2001

Jan Marek <jmarek na jcu.cz> wrote:
> Co se tyce tisku ceskych pismen z Netscapu, pouzivam ogonkify,
> ktery je nyni pribalen (tedy v Debianu) do baliku a2ps. Trosku
> jsem si nastavil a2ps, takze mi ted korektne tiskne cestinu i z
> mutt-u no a pomoci ogonkify zvladam velmi dobre i Netscape
> (ogonkify -CT -N | lpr). Obcas to trosku blbne, kdyz jsou na
> strance "divny" fonty, ale jinak to opravdu jde...

Vec nazoru. Vam se treba jeste nestalo, ze se jedno nebo dve pismenka
na konci radku nevytiskla? No nevim, ale ja jsem to zkusil jednou a
pak jsem se zase vratil k Exploreru.

Neni spis problem v tom, ze ogonkify a podobne nemohou v tomto pripade
principialne fungovat spravne, jelikoz se snazi menit PS soubor zalozeny
na metrikach pro ISO8859-1, ale pro ISO8859-2 jsou jine? Kdysi jsem sem
posilal ukazkovy html soubor, ktery nazorne ukazoval ceska pismena,
u kterych se metriky lisi nejvice.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science