Re(2x): Re(2x): Re(2x): mezi lidi

Martin.Sanda na mmp.cz Martin.Sanda na mmp.cz
Středa Září 5 14:28:40 CEST 2001

Souhlasím, ale to je zase trochu jiné téma.

To, že nejsou aplikace víme asi všichni. To, že na screenshotu vypadaj hezky
ještě neznamená, že je to použitelné v kanceláři. O tom tady snad nikdo
nebude polemizovat, víme všichni svoje a nejsme v diskusním fóru na Živě :)

Já jsem ale původně reagoval na cosi jiného.
Kdosi tady tvrdil, že nemá smysl radit začátečníkům v Linuxu, protože stejně
nikdy nic nenaprogramujou, nebo tak nějak to bylo... To mi připadá jako
téměř fundamentální otázka.

Ona je totiž nesporná pravda, že ti, kteří budou přicházet k Linuxu teď,
budou čím dál méně informovaní, čím dál méně je budou zajímat takové věci
jako tex, bash, etc., ale budou chtít totéž co ve Windows, pouze zadarmo a
stabilnější.

Aplikace, je jedna věc. a proměna přístupu k Linuxu věc druhá. Na to ten
člověk, který nechce radit nováčkům zjevně narážel.

Toť (prozatím) vše
Martin Šanda