Re(2x): Re(2x): Re(2x): mezi lidi

Středa Září 5 16:33:00 CEST 2001

> Jak by jste to chtěl rozlišit, vždy budete potřebovat něco, co vám to
> rozliší např. peníze. Jinak se vždy někdo veze...

	Ano, penize je jeden z prostredku rozvoje a pokud dobre sledujete deni,
vite, ze v soucasne dobe se da bez uzardeni rici, ze do Linuxu se ze
vsech smeru pumpuji miliardy (myslite si, ze letos to bude jen o
jednotkach miliard, ja jsem presvedcen o opaku, priznat to vsak asi
nebude lehke, ostatne jak dlouho napr. Boeing uspesne vyvracel jeho
nasazeni Linuxu (ac uz davno to nebyla pravda) - proste Linux je modou
jen nejakou dobu) mesicne (od placeni spravy az po skutecnou podporu
vyvoje).